دانلود آهنگ جدید ناصر صدر با نام زده به سرم
نوشته شده توسط : هاشم
Naser SadrZade Be Saram

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ناصر صدر به نام زده به سرم با لینک مستقیم
دانلود آهنگ زده به سرم از ناصر صدر
ترانه سرا و آهنگساز: مجید احمدی | تنظیم کننده: مجید حسینی پور
میکس و مستر: مهدی بابایی

دانلود آهنگ زده به سرم با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Naser Sadr – Zade Be Saram

سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org 

متن آهنگ ناصر صدر زده به سرم

هنوزم اینجا زیر این بارون دل دیوونه کرده هوای گرمی نگاتو
هرجا که میرم تو رو میبینم همه دنیا برام قشنگه با تو
تو که دنیامی خواب و رویامی همه ی دار و ندار دل تنهامی
تو رو که دیدم عشقو فهمیدم واسه ی چشمای تو زندگیمو میدم
زده به سرم عاشقت باشم دلت هرجا باشه من باهاشم
بگو که تو هم کم نمیزاری تو مثل من این حسو دوست داری
زده به سرم نگو دیوونم تا ته دنیا با تو میمونم
مطمئنم به حسی که دارم نه این رویا نیست من بیدارم
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر نام زده به سرم

♫♫♫♫♫♫
توی چشمای تو ارامش دریاست دل من غرق یه دریای تمناست
هرجا باشم فقط از عشق تو میگم پیش تو انگار یه ادم دیگه م
زده به سرم عاشقت باشم دلت هرجا باشه من باهاشم
بگو که تو هم کم نمیزاری تو مثل من این حسو دوست داری
زده به سرم نگو دیوونم تا ته دنیا با تو میمونم
مطمئنم به حسی که دارم نه این رویا نیست من بیدارم
زده به سرم عاشقت باشم دلت هرجا باشه من باهاشم
بگو که تو هم کم نمیزاری تو مثل من این حسو دوست داری
زده به سرم نگو دیوونم تا ته دنیا با تو میمونم
مطمئنم به حسی که دارم نه این رویا نیست من بیدارم

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک بک لینک